2009-04-19

Nu har jag...


...äntligen skapat mig en egen Pysselblogg.
Har Bloggat i snart två år om livet med min underbara pojke Teo och min älskling Johannes.
Själv heter jag Anna och är 28 år. Bor i Göteborg sedan 8 år tillbaka. Född i Umeå, Obbola och förblir norrlänning hela mitt liv, även om jag bor på Västkusten.

Älskar att sy och pyssla. Det mesta jag gör är pyssel till hemmet och kläder/saker till Teo. Hinner även med att sy lite till vänners barn.
Har funderat på att börja ta upp beställningar men det är lite för mycket i livet just nu. Hinner inte med allt tyvärr. Ni kan ju alltid skicka en förfrågan till min e-post: anna.puimunen@home.se så ser jag om jag har tid att producera ngt.
Kommer lägga upp lite bilder på tidigare skapelser så ni får en inblick i vad jag pysslar med på fritiden. Bloggen kommer nog att ändra utseende längre fram när jag har tid att finslipa inställningarna.
Välkommen till Lilleliten. Mitt eget märke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar