2009-10-22

Har ni sett...


...så här fina tyger ngn gång? Jag är helt förälskad. Tänk om man kunde vinna på lotto.
Dessa underbara tyger finns att beställa hos en tjej som bor i Åre : Jenny
Ni som känner mig vet att jag Älskar Moln mönster. Har nu bestämmt mig för att spara lite framöver och åtminståne kunna köpa mig en liten bit av ngn färg.
Vill så gärna sy ett litet BB-kit till den nya lilla bebis som är på väg. Lutar åt det röda Moln tyget.

...titta och njut.


...


...


...


...


...visst är det fint?


...finns i många olika färger


...


...detta är ett av de nyaste tygerna. Kvaliten ska visst vara jätte fin.
Jag kommer meddela när jag ska beställa så om ngn är intresserad av ngt så hör av er.
Antingen om ngn vill ha ngt uppsytt eller om ngn fler vill sätta symaskinen i dessa underbara tyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar