2009-10-01

Hittade en beskrivning...


...på nätet hur man gör en söt liten necessär. Jag och mamma knåpade ihop den här lilla en kväll.


...testade göra en större härom kvällen. Perfekt att hålla i namnlappen när man ska dra upp dragkedjan. Måste inhandla lite dragkedjor nu. Blir perfekta julklappar :-D
Tjänade mig en hacka när jag hjälpte en av mina arbetskompisar att sy om hans gamla gardiner så nu kan jag åka till Tygaffärn å fynda dragkedjor.
Måste dessutom ha dragkedjor till Teos kommande tjock tröjor. Som tur var hann jag inte sy fast den enda dragkedjan jag hade. Den var nämligen inte tvådelad. Hade blivit lite jobbigt att få av sig den :-P

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Anna från gymnasiet här :) Vad kul att ni väntar nummer två! Grattis! Skönt att illamåendet är bättre, det är inte skoj det där!

    Jättefin blogg förresten! Du är så duktig på att sy! Hoppas vi ses någon gång framöver!

    KRAM!

    SvaraRadera