2010-01-23

Om ni visste...


...hur glad jag är. Det passade :-DDDDD
Har varit så nervös att det skulle bli för litet eller alldeles för stort för att passa stommen.

.
...men det blev nästan helt perfekt. Sitter lagomt tight runt hela.


...gjorde ett större fönster på ena sidan och ett mindre på det andra.
Fick tipps av en vän att han ju kunde ha det som kiosk och sälja godsaker därifrån (så nu ska det sys bakelser osv)


...är så glad att jag tog detta tyg som tak. Neutralt som bas på själva huset och taket som en rejäl färgklick.

...håller på med lite färglada vimplar jag ska fästa på utsidan med.


...självklart måste han ju ha en brevlåda när mamma och pappa jobbar på posten ;-P
Dörren då? Ja nu råkade jag klanta mig lite. Den blev inte tillräckligt bred :-/ Kommer nog använda samma tyg som taket tror jag. Gillade inte det gröna riktigt.Han kan välja att hissa ner dörren eller ha den uppe. Detsamma med det stora fönstret. Mysigt att kunna stänga in sig lite :-D

1 kommentar:

  1. Guuud så fint! Är så imponerad av ditt mästerverk...oj, så mycket det ska lekas å stojas i detta lilla hus! Verkligen supersnyggt Anna...

    kram jenfa

    SvaraRadera