2011-09-02

Om jag tycket...

...det tidigare inlägget var jobbigt ska ni vet hur jobbigt besked jag fick idag.
CSN har visst bestämt att jag måste läsa 12,5 poäng innan jag kan få studiemedel :-(
Jag pluggade ju en termin när jag flyttade ner till Göteborg. Lyckades bara ta 7,5 poäng den terminen. Det var mycket då. Hade det rätt jobbigt. Var 20 år. Just flyttat 120 mil. Kände nästan ingen. Ny stad osv. Sen var det kanske inte vad jag förväntade mig av den kursen heller.
Jag har betalt tillbaka allt för länge sedan men jag måste tydligen ta poängen ändå innan jag kan få studiemedel igen :-(((((((
Kommer självklart att överklaga men det tar ju på krafterna och känner jag CSN rätt lär det ta TID :-(((((
Kan säga att det var inte ngt sånt här besked jag behövde just nu. Känt mig jätte peppad men samtidigt orolig för om man ska klara av det. Oro att Love kommer vara sjuk mycket och jag missar en massa i skolan åsså detta nu. Suck. Musten går ur en lite grann.
Det kommer lösa sig det vet jag me. Får la ta ett banklån annars. Det handlar om kanske 3 högst 4 månader. Men ja det ska ju betalas direkt. Inte som CSN lånet.
Nu ska jag deppa i soffan och trycka browniefudgecheescake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar