2012-08-15

Lite detaljbilder från...

...dukningen. Tyvärr blev det inte ngr detaljbilder från dukningen under bröllopet men jag hade testat dukningen innan och fotat lite då. Pappa och mamma hade hjälpt mig med lite björkljusstakar.
...vi hittade en billig men lite bättre pappduk som vi rullade ut. Använde mig även av gamla spetsdukar under vaserna. Mamma och svärmor hade plockar blommor från trädgården och satt i vaserna. Gult, grönt och björk tema. (denna bild är från bröllopet)
...ngt liknande fast med andra blommor och spetsdukar under vaserna.
...som bordsplacering använde jag mig av tårtpapper som jag skrivit allas namn på.
...barnen fick en mindre variant av tårtpapper. Servetterna köpte jag på Gekås, Duni.

...mina pompom i taket blev jag jätte nöjd med.
...denna hade pappa gjort och den fanns på bordet där vi satt. A hjärta H :-D
...mamma hade sågat ut ett antal björkbitar
...som vi sedan skruvade fast vita blockljus på
...vaserna hade jag köpt för 1 kr styck på myrorna. de stora vaserna piffade jag till med lite ringar. Bild på detta kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar